A Redmi kiválása, és a Meituval létrejött megállapodás eredménye lett az új termékvonal, ami kifejezetten a fiatalokat célozza meg.
Jelenleg még nincs konkrét telefon, amivel prezentálnák az új szériát, csak az elképzeléseket osztotta meg Lei Jun a Weibón. Eszerint a készülékeket fiatalok tervezik fiataloknak, és az összeverbuvált csapat nagyját képzőművészetet, ipari formatervezést és dizájnt tanuló vagy tanult ifjak képzik. Nagy hangsúlyt kap a kamera, erre utal a múlt évben a két cég közötti megállapodás – miszerint a Meitu megmaradt, mint önálló brand, viszont a hardvert a Xiaomi biztosítja, valamint a kutatás-fejlesztésért, a marketingért, és az eladásokért is ők felelnek. A CC brand egyből két értelmezést is kapott a vállalattól, egyfelől a Camera & Camera, másfelől a Creative & Colorful (kreatív és színes) rövidítésként is értelmezhetjük. Az első értelmezés szerint a jövőbeni termékek a fiatalok fotós csúcsmobiljai lesznek, ezért integrálják a Meitu speciális szelfi és általános képalkotó algoritmusát, ami egész alakos, big data alapú alakjavításra és csontelemzésere is képes szoftvert takar.
A Chic & Cool 90 tervezőcsapat (a névből arra lehet utalni, hogy a gárda a 90-es években születettekből áll) elsősorban az esztétikumra és a kamerákra fókuszál majd, de a hardveres alapokat sem hagyják figyelmen kívül. Az első készülék Xiaomi CC9 néven várható, de semmi konkrétumot nem osztott meg erről a gyártó. Ha a fiatalokat célozzák meg, akkor várható, hogy kedvező árú készülékeket fogunk kapni (továbbra is), hiszen ők elég árérzékeny csoportot képviselnek.
Ne feledkezzetek meg róla, hogy vásárlás előtt keressetek meg minket, hogy megnézzük hol kapható a kiszemelt termék a legolcsóbban, esetleg kuponnal egybekötve, mert amit mi nem találunk meg, olyan kupon nincs is! Csatlakozzatok Facebook oldalunkhoz és keressetek minket privátban. Csatlakozhattok Facebook csoportunkhoz is, ott pedig nyugodtan kérdezhettek új bejegyzést írva is!
Vásárlási segédlet: